Healthy Beauty

Cara bijak jadikan wajah lebih runcing.

Posted on

YOUTH ni memang melampau. Dah nak lawan hukum Tuhan ke apa ni? Pakai YOUTH muka boleh jadi runcing. Walau makin bertambah umur makin runcing pulak muka. What the thing la actually Youth ni? Boleh transform bentuk muka dari  U-shape ke V-shape bagai? Apakah YOUTH pun boleh buat muka kita slimmm? Ohmen ini mengarut giler..😱 Overklem melampau YOUTH ni. Anda nak percaya […]

Healthy Beauty

Pencuci muka untuk kulit kering dan berminyak.

Posted on

  Korang jenis kulit yang macam mana? Kulit kering? Atau jenis kulit yang dua-dua dia belasah kering dan berminyak?Kalau ye Youth gel oil cleanser ni memang diformulakan untuk anda. Ia mencuci dengan lembut. Bila guna cleanser ni kelembapan kulit kita tak hilang. Malah ia bertambah lembap. Yang bestnya lagi ia tak ganggu dan bantu mengekalkan pH dan kelembapan kulit kita. Dan […]

Sustained Release Vita-C Plusâ„¢

Sustained Release Vita-C Plusâ„¢

Posted on

Kelainan Sustained Release Vita C Plus Istimewanya Vita C Shaklee telah terletak pada namanya sendiri. Iaitu SUSTAINED RELESE. Apa maknanya pada kita? Pada saintifiknya ia bermaksud sains pembebasan  berterusan  secara semulajadi yang direka khas oleh Shaklee. Satu tablet Vita C mengandungi 7.5 hidangan biji buah termasuk dengan kulitnya iaitu 500mg. Dan pembebasan 1.5 biji buah setiap jam kedalam tubuh. Tubuh […]